KLAUZULA INFORMACYJNA

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r, dalej jako „RODO”, informujemy, że:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.5 ust.2 RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu,
10. po zamknięciu okienka, do klauzuli informacyjnej masz dostęp w górnej części strony.
zapoznałem/zapoznałam się

Luty 2021

Wydarzyło się w lutym...

Grupa Sikorek codziennie po śniadaniu przeglądają książki z ulubionymi bajkami siedząc wygodnie na macie.

Dzieci oglądały ilustracje postaci bajkowych uprawiających sporty zimowe takie jak jazda na nartach, łyżwach.

W czasie zabaw swobodnych  dzieci chętnie  konstruują budowle z klocków oraz bawią się samochodami.

Praca plastyczna pt. „Kolorowe sanki” . Wyklejanie szablonu sanek paskami z kolorowego papieru.

Dzieci w czasie zabaw muzycznych tańczyły  z kolorowymi wstążkami odzwierciedlając ruchem słyszaną muzykę na przemian skoczną i spokojną.

Chętne dzieci wyklejały pracę pt. „Moja wyobraźnia” w czasie swobodnej zabawy, według własnego pomysłu z użyciem szablonów  białych i kremowych kształtów oraz skrawków serpentyny na błękitnym tle.

Praca plastyczna pt.  „Moja wyobraźnia”

Dzieci spacerowały po folii bąbelkowej imitującej lodowisko.

W czasie zajęć rytmicznych dzieci uczyły się tańców i piosenek o tematyce zimowej.

Dzieci siedząc w kole na macie starały się odróżnić gdzie są szablony kółek różowych i niebieskich, by posegregować je odpowiednio do  4 obręczy.

Przedszkolaki ćwiczyły liczenie kółek w indywidualnym zakresie, układając ich szablony na planszach.

W małych zespołach przy każdym stoliku dzieci układały kompozycję według własnego pomysłu
z żółtych ,niebieskich, różowych kółek i szablonów śnieżynek na blacie stolika.

Praca plastyczna pt. „Wesołe bałwanki” wyklejanie głowy bałwana przy pomocy szablonu białych, ci czarnych kółek, oraz szablonu marchewki i kapelusza lub czapki z kolorowego papieru. Dzieci na koniec pracy wydzierały skrawki białego papieru imitującego śnieg.

W czasie zajęć dzieci obserwowały szablony części ubrań , starając się je nazywać.

Dzieci kolorowały wspólnie w parach kolorowanki z rozsypanką ubrań używając ulubionych kolorów kredek.

Podczas zajęć dzieci segregowały szablony kolorowych ubrań do odpowiadających im ilustracji rozłożonych na macie.

Przy stolikach dzieci ubierały postacie w szablony ubrań, ćwicząc orientację w schemacie ciała.

Praca plastyczna pt. „Zimowa czapka” malowana farbami w kolorach samodzielnie wybieranych przez dzieci.

W czasie zajęć dzieci odszukiwały warzywa i owoce kładąc je na  właściwych ilustracjach.

Bawiąc się przy stoliku w kąciku kuchennym układały ulubione produkty spożywcze na talerzykach utrwalając zwroty grzecznościowe takie jak „proszę”, „dziękuję”.

Dzieci poznawały wygląd i zdrowotne właściwości miodu. Obserwowały i rozróżniały zapach skórki pomarańczy od cytryny.

W trakcie drugiego śniadania dzieci próbowały herbaty, pomarańczy, cytryny i miodu próbując rozróżnić smaki : słodki, gorzki, kwaśny.

Pod koniec lutego dzieci tworzyły pracę plastyczną pt. „Ulubine witaminki warzyw i owoców”, przy użyciu wyciętych szablonów warzyw i owoców z kolorowego papieru oraz plasteliny.